هدف رفع مشکلات پزشکی شهرستان آوج
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

علی اکبر زینالو در جلسه بررسی  بررسی مشکلا بخش آبگرم که در محل مسجد جامع روستای  ارتش آباد برگزار گردید با اشاره  به زیر ساخت های فیزیکی در شهرستان آوج  بیان کرد: ۳۵ مرکز بهداشت در سطح شهرستان داریم که فعالیت ها و اقدامات مثبتی از سوی آنها صورت گرفته است.

 وی  در ادامه اظهار کرد: اجرای  پزشک خانواده با اجرای پرونده های اینترنتی  باید در تمام روستاهایی که دارای خانه بهداشت هستند انجام گیرد.

زینالو با اشاره به اینکه سیستم درمانی باید سیستم متمرکز وصل شود تاکید کرد: در سالهای آینده با وجود اعتبارات مناسب فعالیت های خوبی انجام خواهیم داد.

 ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود:با اشاره به اینکه استان قزوین با کمبود پزشک مواجه  است  در این زمینه سعی داریم ضمن اینکه  بیشترین پزشک  را به شهرستان آوج اختصاص می دهیم  بتوانیم مشکلات پزشکی روستائیان را کاهش دهیم.

 علی اکبر زینالو  با اشاره به بخشنامه ایجاد خانه های  بهداشت بیان کرد:روستاهایی که جمعیت آنها کمتر از ۱۰۰۰نفر می باشد خانه بهداشت به آنها تعلق نمی گیرد  در این راستا  با تقویت مرکز درمانی آوج  از لحاظ تجهیزات و پزشک  تلاش می کنیم این مشکلات را کاهش دهیم .

وی در پایان گفت: در روستاهای  که دارای بیشترین و کمترین  جمعیت می باشند  به ترتیب ۴ و ۲ روز  در هفته پزشک  مستقر خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: بهداشت شهرستان آوج ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : آوج نيوز
ت : دو شنبه 26 آذر 1391
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی